کلیدواژه‌ها = سبک زندگی
خوانش جامعه‌شناختی تأثیر مصرف رسانه‌ای بر سبک زندگی (با تأکید بر نقش پایگاه اقتصادی- اجتماعی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1403

10.22034/rcc.2024.2020820.1097

ابراهیم طاهری؛ مهرداد نوابخش؛ علیرضا محسنی تبریزی؛ محمدمهدی لبیبی


طراحی مدل تولید محتوای فرهنگی برای زنان در فضای مجازی

دوره 2، شماره 3، آذر 1401، صفحه 7-26

10.22034/rcc.2022.254531

سمیرا خطیب زاده؛ سیدمحسن بنی هاشمی